sâmbătă, 30 octombrie 2010

Sa ramana amintirile ..

" Te uiti la poze , demult facute .. si realizezi ca sunt doar amintiri pierdute ! "

Pentru ca asa e viata . Azi poti pica , maine te poti ridica . Poti plange ,poti rade, poti suferi, poti iubi .. pentru ce toate astea !?

pentru ca asa suntem lasati noi pe pamant. punem suflet in tot ceea ce facem ,si in orice. Dar de azi gata ! am pus punct. ma doare'n cur de toti si de toate. Am invatat ca pot sa fiu pe cont propriu si sa ma descurc. Rea ?! Oamenii astia m-au invatat sa fiu asa. (: , si .. promit ca nu voi mai ajuta pe nimeni cu nimic.

Pentru ca m-am saturat , de cacaturi , chestii.. trestii. M-am saturat , si nu mai vreau !

gata ca am rosu'n gat . am vorbit prea mult ; da-te`n plm si tu :D.

Un comentariu:

  1. Da,interesanta incheiere!:-))Anyway,ai surprins esentialul,multi dintre adolescenti(inclusiv eu)au o stare de asta de..game over. Era si o vorba " Un singur lucru am invatat de la tine : Sa-i dau dracu pe toti daca mie mi e bine! ". In jungla asta in care traim,supravietuieste cine poate! Take care :-*

    RăspundețiȘtergere