miercuri, 27 octombrie 2010

Poti trai fara net ?!


Se spune ca Netul. este ca un "drog" pentru copii. Ei bine' eu nu sunt de aceeasi parere. chiar daca stau mult pe internet,copiii nu sunt dependenti ; doar ca internetul a nevenit o obisnuinta, mai precis a intrat in programul zilnic al copiilor.
De exemplu, un copil care nu are sprijin financiar poate rezista fara net. pentru ca nu este sfarsitul lumii . daa l-) . Dar daca ai net, si-ti permiti ; de ce sa nu'l folosesti ?! doar nu lasi sa se puna praful pe calculator . ;-j

Ca unii parinti mai zic ca , aa .. copilul meu nu'nvata bine din cauza internetului. "Blestem zilele in care i'am bagat internet"!
Dar voi,oamenilor nu va ganditi ca exista posibilitatea ca acel copil sa fie prost din nastere ?! nu e vina internetului , e vina prostiei. Pentru ca fara net ,nu ai de unde sa aflii atatea lucruri si sa'ti faci prieteni. Ar insemna sa stai izolat.

ca la scoala, pff .. scoala.. nu mai esti invatat cu nimic . te duci sa auzi profesori tampiti care tipa la ore !

asta nu inseamna sa stati benoclati din secunda in secunda la ecranul calculatorului,ca din moment ce esti nascut .. unul dintre pasii vietii este si scoala , pe care .. vrem sau nu vrem trebuie s'o facem .

Anyway , SCHOOL SUCKS.

Un comentariu:

  1. Stiu perfect cum e. Mie mi-au scos internetul o luna ca a stat odata pana la 2 noaptea si culmea, am stat sa iau informatii pentru scoala. Asta e...Diferenta si conceptiile dintre generatii:).

    RăspundețiȘtergere