miercuri, 27 octombrie 2010

Peace.Love.Happiness. ?!

Putem sa le avem pe toate 3 ?!


eu cred ca nu , deja lumea e foarte rea . toti se gandesc numai la ei ; nicidecum la cei din jur sau la sentimentele celor din jur. invidia,ura,tradarea .. deja sunt prea mult puse in actiune.

Cum sa traim in pace ,cand daca unu face o prostie la scoala ,imediat celalalt se duce si'l paraste.

e strigator la cer. Nu spun ca cei rai nu trebuiesc pedepsiti. ba' dincontra. dar .. in ziua de azi nu ai voie " nici sa'ti sufli mucii " mai pe romaneste, ca imediat esti spus .

DAR TOTI AU PRETENTII !

cum sa fi bun,cand toti te trateaza cu "hai sictir !"
a spus bine cine a spus ca "societatea ne-a inrait pe toti." btw,nu chiar pe toti.


eu una m-am saturat . inainte imi era drag sa ma duc la scoala , pentru ca invatam lucruri noi. Acum ?! ma duc sa ii vad pe cei din jurul meu cum se dispretuiesc. !? in ziua de azi nu ai voie sa spui nimic ca deja incepi sa fi facut "curva" , "tarfa" . s.a.m.d
esti plagiat.. esti bun numai cand ai bani,sau le dai ceva iar apoi iti arunca cu praf in ochi !


TERMINATI DRACU' ODATA ! ca eu deja nu mai pot.

Un comentariu:

  1. Vezi tu, in ziua de azi " fiecare pentru el " . Pacat ca se intampla asta..generatiile urmatoare ce o sa aiba de invatat? Cum sa injure, cum sa omoare pt a traii, cum sa faca bani FURAND? Mda..Tu vezi-ti de treaba ta si un mic sfat...Nimeni nu-i de incredere, exceptand familia >:D< !!!

    RăspundețiȘtergere